advokat ansøning

469 views
===IRL=== Navn:Malthe Alder:(14+) 15
Lidt om dig selv:(40+) jeg er en dreng på 15 som går i 8 klasser bruger en del tid foran computerne og elsker og spille fiveM er generelt super flink og nem og snakker med

Har du været Advokat før?: ja

Hvorfor vil du gerne være Advokat (50+) fordi jeg tror den her server bliver til noget. noget stort og så vil jer gerne hjælpe folk og elsker den dialog og den udfordring man for ved at være advokat

Hvorfor skal vi vælge dig frem for andre(35+)fordi jeg har styr på mine sager jeg har mine stratgier og sådan noget som gøre at jeg kommer ind med selvtillid også jeg kan lad mine klienter føle sig trykke. jeg har også været politi en gang i en anden by som gøre at jeg ved hvordan de tænker så har det for 2 synsvinkler og det giver mig en fordel

===InGame===
Navn:Antonio

Alder:31

Karakter Baggrund:(40+) antonio er vokset op i en rig familie han fik og vide at ikke behøvede og lave noget han kunne gøre næsten lige hvad han vil helle livet men. Antonio er en stærk dreng så i en alder af 17 tager han en hhx og blev advokat i dag er han lige blevet færdig og søger nu et fedt firma som han ser meget frem til Kan du holde hovedet koldt?:ja Kan du arbejde sammen med andre?:ja
Din ansøgning er hermed ACCEPTERET Kontakt en staff i support få at få dit rank.
Reply